Biegający Piotr Adamczyk reklamuje kredyt hipoteczny w eurobanku (wideo)
W startującej właśnie kampanii eurobanku z udziałem Piotra Adamczyka reklamowany jest kredyt hipoteczny. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brasil, Propeller Film i Starcom.
W nowej reklamie eurobanku Piotr Adamczyk odbywa wyczerpujący trening biegowy i opisuje w trakcie, jak skomplikowany jest zakup własnego domu czy mieszkania finansowany kredytem hipotecznym.
Kampania przekonuje, że proces ten jest prostszy dzięki ofercie eurobanku, w ramach której można obecnie otrzymać darmowe ubezpieczenie nieruchomości na okres trzech lat oraz marżę wynoszącą nawet 1,33 proc. Taka promocja będzie obowiązywać do końca czerwca.
Jednocześnie trwa kampania z Piotrem Adamczykiem reklamująca kredyt gotówkowy oferowany przez eurobank (przeczytaj więcej i zobacz spot).
Kampania kredytu hipotecznego obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN i stacje tematyczne), outdoor (billboardy przy głównych ulicach miast), internet (m.in. YouTube, porównywarki finansowe i wyszukiwarki, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki) i partnerów sprzedaży (plakaty, ulotki). Działania będą prowadzone do końca czerwca.
Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, spot wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Biegający Piotr Adamczyk reklamuje kredyt hipoteczny w eurobanku (wideo)