“Bistro” - nowy miesięcznik G+J
W czwartek 10 marca br. na rynku zadebiutował nowy miesięcznik kulinarny G+J Polska “Bistro”, który jest wydaniem specjalnym “Naj Magazynu”.
Tytuł skierowany jest do kobiet i zawiera przepisy na szybkie potrawy. Magazyn ma 52 strony, kosztuje 4,99 zł i ukazał się w nakładzie 40 tys. egz. Jego redaktor naczelną jest Jolanta Orłowska, kierująca “Naj Magazynem” i “Moim Gotowaniem”, a szatę graficzną przygotowała współpracująca z wydawnictwem Katarzyna Trzeszczkowska.
“Bistro” promowane jest magazynach G+J oraz w należących do spółki serwisach www.kobieta.pl i www.mojegotowanie.pl. Działania przygotował wydawca.
Poza “Bistro” w skład platformy kulinarnej G+J Polska wchodzą: miesięcznik “Moje Gotowanie” i jego wydania tematyczne, pisma “Dania za grosik”, “Ciasta za grosik”, kulinarne numery specjalne “Naj Magazyn” (np. “Chłopskie jadło”) oraz serwis www.mojegotowanie.pl.
Dołącz do dyskusji: “Bistro” - nowy miesięcznik G+J