BMW nowym klientem Grayling Poland
Do grona klientów Grayling Poland dołączyła firma BMW Group Polska, właściciel marek BMW i MINI.
W ramach stałej współpracy agencja odpowiada za doradztwo i realizację strategii komunikacyjnej firmy, w tym komunikację korporacyjną i lifestylową wokół modeli marek BMW i MINI, realizację działań CSR oraz wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Grayling Poland zajmie się także opracowaniem koncepcji kreatywnej eventów oraz koordynacją współpracy z influencerami.
Działania agencji uwzględniają również doradztwo BMW Group Polska w obszarze public affairs, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów elektromobilności.
Z ramienia agencji działania dla BMW Group Polska nadzoruje Bartosz Sroka, account director.
Grayling zdobył obsługę nowego klienta w przetargu spośród sześciu agencji. Strony nie podają, na ile zawarto umowę. Wcześniej obsługą firmy zajmował się Havas PR Warsaw.
Dołącz do dyskusji: BMW nowym klientem Grayling Poland