Bogaci wolą kupować przez internet
70 procent amerykańskich konsumentów z rocznymi zarobkami powyżej 100 tysięcy dolarów woli kupować przez internet niż w tradycyjnych sklepach
Taki sam odsetek tych osób kieruje się do internetu w celu wyszukiwania produktów, porównywania ich cen i robienia zakupów - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na raport wydawnictwa American Express Publishing i firmy The Harrison Group.
Podone podejście bogatych konsumentów pokazuje przeprowadzone w lutym bieżącego roku badanie Pew Internet & American Life Project. Wynika z niego, że 36 procent respondentów z rocznymi zarobkami powyżej 100 tysięcy dolarów uważa kupowanie online za wygodne, a 31 procent za oszczędzające czas.
Związek z wysokością zarobków zaobserwowano również w przypadku preferencji obejrzenia osobiście danego towaru przed jego zakupem. Spośród badanych z rocznymi zarobkami poniżej 25 tysięcy dolarów, 39 procent woli najpierw zobaczyć produkt przed podjęciem decyzji, podczas gdy tylko 22 procent bogatszych respondentów jest tym zainteresowanych.
Dołącz do dyskusji: Bogaci wolą kupować przez internet