Bogatsze portofilio Funtactic
3 nowe tytuły Tenis Club, Razem i Press'Mac dołączyły do portfolio tytułów reprezentowanych przez biuro reklamy Funtactic.
Tenis Club to wychodzący od września br. niezależny, wyważony i nowoczesny miesięcznik o tenisie ziemnym. Nakład pierwszego numeru wynosi 10 tys. egz.
Razem to wychodzący od października 2003r w nakładzie 60 tys. egz.. miesięcznik opinii i rozrywki. Jest kontynuacją tygodnika, który ukazywał się pod koniec lat 70.
Natomiast dwumiesięcznik Press'Mac to magazyn trafiający do wszystkich 10 tys. pracowników firmy McDonald's Polska oraz udostępniany klientom w restauracjach tej firmy.
Firma Funtactic istnieje na rynku od 1,5 roku i świadczy usługi outsourcingowe polegające na sprzedaży powierzchni reklamowej dla wydawców nieprowadzących własnych biur reklamy. Dotychczasowymi klientami firmy są wydawcy takich pism jak: Giga Sport, Eurodotacje, Tygodnik Kibica oraz Gameranking.
Dołącz do dyskusji: Bogatsze portofilio Funtactic