"Boutique" zamiast "Nowej Miss"
Od września w kioskach nie będzie już można kupić miesięcznika "Nowa Miss"
Po 12 latach obecności na rynku, miesięcznik "Nowa MISS", wydawnictwa ViMedia, zostaje zastąpiony przez magazyn Boutique.
Nowy tytuł jest konsekwencją zmian prowadzonych przez wydawnictwo od kilku miesięcy, zmierzających do umocnienia pisma na rynku, na styku sektorów: młodzieżowego i kobiecego - czytamy w komunikacie nadawcy.
- Kiedy w 1992 roku wprowadzaliśmy na rynek MISS - pierwszy nowoczesny magazyn młodzieżowy w Polsce - nie sądziliśmy, że będzie on tak pozytywnie odbierany przez tyle roczników dorastających dziewczyn. Dzisiejszy świat wygląda zupełnie inaczej, niż przed kilkunastu laty, magazyn nabiera więc nowego charakteru. Mam nadzieję, że zostanie to pozytywnie przyjęte zarówno przez czytelniczki, jak i reklamodawców - mówi Wieńczysław Zaczek, dyrektor ViMedia.
W ostatnim roku zdecydowanie zmieniła się grupa czytelnicza: dzisiaj są to głównie dziewczyny w wieku 17-24 lata, mieszkanki średnich i dużych miast (badania wydawcy). Atutem miesięcznika pozostaje fakt, że sprzedawany on będzie z półki młodzieżowej, natomiast layout i zawartość merytoryczna odpowiadają ekskluzywnym magazynom kobiecym. Takie podejście - mówi Anna Michałowska-Ziegler, Redaktor Naczelna - wynika z tego, że nasze czytelniczki to przecież młode kobiety. Mają one jednak swoje zainteresowania i potrzeby, które w "dorosłej" prasie kobiecej nie zawsze znajdują odbicie.
Zmiany będą widoczne od wrześniowego numeru magazynu. Dotyczą one zarówno zawartości merytorycznej jak i oprawy graficznej. Unowocześniono layout, pojawią się nowe działy (redakcja zapytała o zdanie same czytelniczki - przeprowadzono serię badań fokusowych), więcej będzie porad i informacji o tym, co będzie trendy - nie tylko w modzie, ale także w szeroko pojętej kulturze. Na stałe zagoszczą felietony pisane przez popularne osoby. Zwiększy się również objętość pisma.
Do zespołu dołączyła m.in. Ewa Pykało (dotychczas Marquard Media - brand manager Cosmopolitan i Shape). W ViMedia została Wydawcą Boutique. To duże wyzwanie, ale moje 11-letnie doświadczenie w branży na pewno mnie nie zawiedzie. Cieszę się, że będę współtwórcą magazynu, który jeszcze lepiej niż dotąd odpowiadał będzie na potrzeby młodych kobiet - mówi Ewa Pykało. Zespół redakcyjny będzie się jeszcze rozrastał. Już dzisiaj z pismem ściśle współpracują styliści: Magda Tumiel i Paweł Marczewski. Za stronę graficzną odpowiadają Igor Żakowski i Maja Gońda. Redaktor Naczelną jest Anna Michalowska-Ziegler, a jej zastępcą - Aleksander Rogoziński.
Tytuł Boutique, jest idealnym odzwierciedleniem tego, co nas wyróżnia. Magazyn kierowany jest do dziewczyn wchodzących w dorosłe życie, poszukujących niebanalnych inspiracji, świadomie kreujących swój wizerunek, zainteresowanych tym, co ogólnie zwie się "lifestyle'm". A właśnie wszystko to można znaleźć w dobrym butiku. Nie odżegnujemy się także od modnego dzisiaj shoppingu, chcielibyśmy jednak podpowiadać czytelniczkom, jak dokonywać świadomych wyborów... Z typowego pisma młodzieżowego, magazyn stał się pierwszym w Polsce poradniczo-shoppingowym magazynem dla kobiet w wieku 16-24 lata - mówi dyrektor promocji ViMedia, Wojciech Krzyżaniak.
Wprowadzeniu Boutique towarzyszyć będą, w sierpniu i wrześniu, działania reklamowe i promocyjne, które obejmą prasę, radio, telewizję i outdoor.
Dołącz do dyskusji: "Boutique" zamiast "Nowej Miss"