Brasil nadal będzie reklamować Netię
Agencja Brasil wygrała przetarg na obsługę reklamową Netii. Zajmuje się tą obsługą od 2009 roku.
W kilkuetapowym przetargu Netii trwającym od maja br. Brasil okazała się lepsza od 5 innych agencji. - Po raz kolejny zaskoczyła nas bardzo pozytywnie świeżym podejściem do komunikacji i doskonałym zrozumieniem nowych potrzeb i wyzwań strategiczno-kreatywnych. Agencja ta przedstawiła nam nie tylko pomysł na ciekawą, zgodną z założeniami briefu platformę kreatywną, ale również zupełnie nową filozofię komunikacji marki - przekonuje Michał Dolny, dyrektor departamentu marketingu Netii.
Nowa kampania operatora przygotowana przez agencję ruszy jesienią. Firmy nową umowę podpisały na czas nieokreślony. Nie informują, które inne agencje brały udział w przetargu.
Brasil pracuje dla Netii od 4 lat, przy czym ostatnią kampanię operatora - wprowadzającą usługę interntową Foton - przygotowała agencja PZL. W reklamach wystąpił Tomasz Kot - jako młynarz sprzed wieków (obejrzyj to) i kowboj (zobacz to). Ostatnia kampania Netii przygotowana przez Brasil - utrzymana w konwencji telezakupów - trwała wiosną br. i promowała Telewizję Osobistą (przeczytaj więcej i zobacz spot).
Dołącz do dyskusji: Brasil nadal będzie reklamować Netię