Platforma e-comerce Breuninger z kampanią „Fall is in the air”
Pod hasłem "Fall is in the air" multibrandowa platforma sprzedażowa Breuninger ruszyła z nową kampanię reklamową.
Początek sezonu jesień/zima 2022 stał się dla platformy Breuninger pretekstem do stworzenia nowej koncepcji kreatywnej, w której celebracja jesiennej zabawy z wiatrem to symboliczne pożegnanie późnego lata. W tej scenerii prezentowane są najnowsze kolekcje projektantów, takich jak: Isabel Marant, Jacquemus, Etro i wielu innych w różnych klimatycznych miejscach, w tym m.in.: w Lister Ellenbogen na Sylcie.
Motywem przewodnim kampanii jest hasło: „Fall is in the Air".
Zintegrowana kampania wystartowała 8 września 2022 i będzie prowadzona w kanałach performance, digital, social media, influencer marketing, na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także w prasie i na kanałach własnych.
Kampanię przygotował zespół marketingu Breuninger, za działania PR i influencer Marketing odpowiada agencja Platinium Cast. Planowanie i zakup mediów marka powierzyła domowi mediowemu Mediacom.
Breuninger jest platformą internetową z modą premium i luksusową oraz produktami beauty i home&living.
Dołącz do dyskusji: Platforma e-comerce Breuninger z kampanią „Fall is in the air”