Britney Spears, Michael Jackson i „Powrót do przyszłości” w reklamie „Pepsi wszystkich pokoleń” (wideo)
Ruszyła polska odsłona kampanii reklamowej „Pepsi Generations” podkreślającej bogatą tradycję marki napojów Pepsi. W polskiej wersji spotu przypominane są m.in. dawne reklamy Pepsi z Britney Spears i Michaelem Jacksonem.
Spot podkreśla, że napój Pepsi piły osoby z wielu wcześniejszych pokoleń. W reklamie pokazywane są dawne puszki i butelki tego napoju, ze starymi logo.
Ponadto przypominane są słynne reklamy Pepsi sprzed lat z udziałem Britney Spears i Michaela Jacksona oraz fakt, że napój był obecny w kultowym filmie „Powrót do przyszłości”. Reklamę podsumowuje hasło „Pepsi wszystkich pokoleń”.
Jest to polska odsłona globalnej kampanii „Pepsi Generations”, która ruszyła na początku br. W ramach akcji u nas do sprzedaży trafią puszki Pepsi z dawnymi logotypami marki oraz wizerunkami Britney Spears i Michaela Jacksona
Działania reklamowe obejmują przede wszystkim telewizję, internet (m.in. media społecznościowe), outdoor oraz punkty sprzedaży.
Adaptacją spotu na polski rynek zajęła się agencja BBDO Warszawa. Za działania w internecie odpowiada agencja K2 Internet, za przygotowanie materiałów POS - agencja Pink Pepper Media, za zakup mediów - dom mediowy Media Direction OMD, a za działania public relations - agencja Questia.
Dołącz do dyskusji: Britney Spears, Michael Jackson i „Powrót do przyszłości” w reklamie „Pepsi wszystkich pokoleń” (wideo)