Krzysztof Stanowski ambasadorem nowego bukmachera Fuksiarz
Na polski rynek zakładów wzajemnych wchodzi nowa marka Fuksiarz. Jej ambasadorem został dziennikarz sportowy i szef Grupy Weszło, Krzysztof Stanowski.
Stanowski w ramach pierwszych działań reklamowych występuje w serii spotów promocyjnych bukmachera.
- Chcemy, aby Fuksiarz.pl był jakiś. Nie chcemy budzić kontrowersji za wszelką cenę, ale zależy nam na rozpoznawalności oraz dotarciu do szerokiego grona odbiorców. Zarówno cała Grupa Weszło, jak i Krzysztof Stanowski, znani są z nieszablonowego stylu. Jesteśmy przekonani, że jako bukmacher zyskamy na tej współpracy wizerunkowo. Nasza obecność na Weszło to nie tylko czerpanie z korzyści, jakie daje ten serwis. My także dołożymy swoją cegiełkę do rozwoju Grupy Weszło. Posiadamy w zespole wielu specjalistów z różnych dziedzin i jestem głęboko przekonany, że będziemy w stanie wypracować efekt unikalnej synergii w świecie sportu i gamblingu - podkreśla Marcin Szpalerski, CEO Fuksiarz.
Fuksiarz debiutuje na polskim rynku bukmacherskim
Z oferty nowego polskiego bukmachera można skorzystać na jego oficjalnej stronie internetowe Fuksiarz.pl. Bukmacher na razie posiada wyłącznie stronę internetową wraz z wersją mobilną. W planach znajduje się również własną aplikację mobilną Fuksiarz na urządzenia z oprogramowaniem iOS i Android.
9 grudnia 2020 r. bukmacher Fuksiarz otrzymał od Ministra Finansów zezwolenie na organizację zakładów bukmacherskich przez internet. Z początkiem kwietnia wystartowała jego strona internetowa, gdzie znajdziemy profesjonalną ofertę zakładów sportowych. Marka Fuksiarz należy do spółki Bukmacherska, której prezesem zarządu jest Marcin Szpalerski.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Stanowski ambasadorem nowego bukmachera Fuksiarz