SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Burger King pokazuje, jak szybko klienci jedzą Whoopery

Szwajcarski oddział Burger Kinga przygotował reklamę, która promuje nowy skład Whooperów.

Burger King zmienił niedawno skład swoich słynnych kanapek Whooper, pozbywając się z nich środków konserwujących, sztucznych barwników i wzmacniaczy smaku.

Z tej okazji szwajcarski oddział sieci przygotował kampanię "Prawdziwa żywność zawsze smakuje lepiej". Pokazano w niej, ile czasu potrzebują głodni klienci Burger Kinga, którzy chcą zjeść Whoopera przygotowanego według nowych zasada. "Eksperyment" wideo pokazał, że konsumenci jedzą kanapkę w mniej niż 10 minut. Wniosek - po co dodawać do produktu sztucznych środków konserwujących, skoro kanapki są zjadane tak szybko?

Kampania obejmuje w Szwajcarii telewizję (spot w wersji 15-sekundowej), digital (wideo 40-sekundowe) oraz reklamy na plakatach na nośnikach zewnętrznych.

Kreację przygotowała agencja Buzzman.

Dołącz do dyskusji: Burger King pokazuje, jak szybko klienci jedzą Whoopery

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pet
jak sztucznie wypada, to dosadnie okruszków z opuszków XD
odpowiedź