Burger King testuje 'dziewice' (wideo)
Burger King rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową "Whoppervirgins" ("Whopperowe dziewice"). Firma testuje w niej kanapkęWhopper w porównaniu z BigMacem wśród ludzi żyjący z dala odcywilizacji.
W kampanii reklamowej "Whopper virgins" ("Whopperowe dziewice")Burger King do porównania smaku kanapki Whopper z konkurencyjnymBigMacem oferowanym przez McDonald wyznaczył żyjących z dala odcywilizacji członków lokalnych społeczności z różnych regionówświata. Zadaniem wybranych mieszkańców gór Tajlandii, wzgórzRumunii i tundry Grenlandii było spróbowanie po raz pierwszy tychdwóch produktów, których nazw nie znali nawet w swoich językach. -Osoby biorące udział w tym przedsięwzięciu bardzo entuzjastycznieodnosiły się do próbowania naszych dań, a jeszcze chętniejprezentowały nam swoją kulturę, w tym również swoje lokalneprzysmaki - opisuje Brian Gies, wiceprezes ds. marketingu BurgerKinga. - Uczciwość i przejrzystość testów były kluczowymi warunkamitej kampanii - dodaje Russ Klein, odpowiadający w korporacji zaglobalny marketing, strategie i innowacje.
Prowadzona w USA telewizyjna część kampanii obejmuje 15- i30-sekundowy spot i ma charakter teaserowy, odsyłając do stronywww.whoppervirgins.com,na której znajduje się film dokumentalny pokazujący całeprzedsięwzięcie.
W przygotowaniu akcji brali udział Stacy Peralta, reżyser filmówdokumentalnych "Dogtown", czy "Made in America", oraz niezależnafirma badawcza.
Dołącz do dyskusji: Burger King testuje 'dziewice' (wideo)