Business Factory z platformą platformy ROI Hunter rozpoczyna działalność w Polsce
Międzynarodowa agencja Business Factory, właściciel platformy ROI Hunter, która jest jedynym oficjalnym partnerem marketingowym Facebooka w regionie Centralnej i Wschodniej Europy otwiera biuro w Polsce. Polskim oddziałem kieruje Agnieszka Chabrzyk.
Agencja Business Factory powstała siedem lat temu w czeskim Brnie. Jej założycielem jest Karel Tlustak. Początkowo firma działała głównie na lokalnym rynku - świadcząc usługi z obszaru reklamy internetowej. Szybko jednak rozwinęła swoją działalność na kolejne rynki, specjalizując się w działaniach performance’owych na Facebooku i Google.
Ekspansję działań przyspieszyło stworzenie w 2013 roku platformy ROI Hunter - technologii służącej do optymalizacji działań na Facebooku. Daje ona możliwość automatyzacji kampanii, precyzyjnego targetowania, analizy zachowań konsumentów, retargetingu, testowania i optymalizacji kreacji oraz monitorowania efektów kampanii w czasie rzeczywistym.
W 2014 roku Business Factory wraz z ROI Hunter wygrało Facebook Accelerate – program partnerski Facebooka, dający możliwość pracy z największymi reklamodawcami oraz dostęp do najnowszych rozwiązań i testów największego medium społecznościowego. Od tej pory czeska firma stała się międzynarodowym podmiotem i jedynym partnerem Facebooka na region CEE. W chwili obecnej firma działa na 89 rynkach globu, w takich branżach jak: e-commerce, telekomunikacja, turystyka, retail, FMCG czy finanse i posiada 6 biur w: Brnie, Pradze, Berlinie, Sao Paulo i Dubaju, a od listopada także i w Warszawie.
- W polskim rynku widzę duże możliwości. Wierzę, że z naszym unikatowym know-how i technologią możemy stać się tutaj mocnym graczem. Poprzez nasze działania edukacyjne wsparte rozwiązaniami technologicznymi chcemy zwiększyć procent inwestycji podejmowanych przez marki na Facebooku oraz dać im możliwość zwiększania zysków z tych kampanii – mówi Karel Tlustak, CEO Business Factory i twórca ROI Hunter.
W działaniach w Warszawie wspierać zespół, na którego czele stanęła Agnieszka Chabrzyk, mająca ponad 17-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej i obszarze digital. Po półtora roku pracy w Facebooku na stanowisku client partnera na region CEE postanowiła swoją wiedzą i doświadczeniem wesprzeć firmę partnerską.
- Naszym celem jest zwiększenie ROI z kampanii prowadzonych dla naszych klientów na Facebooku i Instagramie. Co istotne, dzięki temu, że jesteśmy partnerem na region CEE zarówno dla Facebooka, jak i Google oraz dzięki naszej zaawansowanej technologii - nasi klienci mają dostęp do precyzyjnej analityki z obu tych źródeł i mogą śledzić w real time wyniki prowadzonych kampanii - podkreśla Agnieszka Chabrzyk, country director na Polskę Business Factory i ROI Huntera.
Business Factory i ROI Hunter w chwili obecnej współpracują z takimi markami jak m.in Allegro, Domodi czy Allani, Onet.
Dołącz do dyskusji: Business Factory z platformą platformy ROI Hunter rozpoczyna działalność w Polsce