Cannes Lions 2012: Mars reklamodawcą roku
Firma Mars odbierze wyróżnienie "Reklamodawcy Roku 2012" na najbliższym Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Cannes Lions.
Wyróżnienie jest przyznawane reklamodawcom za "innowacyjne techniki marketingowe i zachęcanie do kreatywnych działań w pracujących dla nich agencjach".
Po raz pierwszy Mars został nagrodzony w Cannes w 1990 roku. Od tamtego czasu firma zgarnęła na festiwalu w sumie 77 nagród w różnych kategoriach (11 Złotych, 10 Srebrnych i 46 Brązowych Lwów), a także Radio Grand Prix (2007) za promującą markę Snickers reklamę "Hoedown".
59. edycja Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions odbędzie się w dniach 17 - 23 czerwca 2012 r. Ostatniego dnia na specjalnej gali wyróżnienie "Reklamodawcy Roku 2012" odbierze Bruce McColl, szef marketingu w firmie Mars.
W ubiegłych latach tytuł "Reklamodawcy Roku" przypadał firmom IKEA (2011), Unilever (2010), Volkswagen (2009), Procter & Gamble (2008), Honda (2007), Adidas (2006), Sony (2005), BMW (2004), Nike (2003), Swatch (2002), Anheuser Busch (2001), Sony (2000), Virgin (1999), Diesel (1998), Nissin Food Products (1997), British Airways (1996), Heineken (1995) i Nike (1994).
Dołącz do dyskusji: Cannes Lions 2012: Mars reklamodawcą roku