SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cannes Lions: Brąz dla DDB Warszawa, nominacje także dla Euro RSCG, Leo Burnett i Mediacomu

Reklama rozkład jazdy McDonald’s przygotowana przez agencję DDB otrzymała Brązowego Lwa na festiwalu Cannes Lions. Co ciekawe, projekt ten dostał jeszcze nominacje w kategoriach media i outdoor, podobnie jak prace agencji Euro RSCG i Leo Burnett oraz domu mediowego Mediacom Warszawa.

Rozkład jazdy McDonald’s zdobył Brązowego Lwa w kategorii promo & activation. Reklama w tej nietypowej formie została zainstalowana na Dworcu Centralnym w Warszawie (obejrzyj ją  i przeczytaj więcej o tej kampanii). Rozkład McDonald’s został już nagrodzony w polskim konkursie KTR, otrzymując złoto w kategorii reklama outdoorowa i srebro w kategorii active advertising.



Ta reklama ma jeszcze szanse na nagrody w Cannes. Została bowiem nominowana również w kategoriach direct, outdoor i media. W tej pierwszej na shortliście znalazła się też kampania „Sztuka, której nikt nie widział” zrealizowana przez DDB Warszawa dla Fundacji Audiodeskrypcje.pl (obejrzyj opis tej akcji).

W kategoriach outdoor i media po nominacji otrzymała też reklama płynu do prania Woolite o roboczym tytule „Bluzeczka: (Reckitt Benckiser) przygotowana przez agencję Euro RSCG Warsaw (zobacz tę reklamę). Ponadto w kategorii outdooru szansę na nagrodę ma reklama Heinekena „Kody U” opracowana dla Grupy Żywiec przez Leo Burnett, a w kategorii media kampania „Pokoje tortur” promująca odświeżacz powietrza Ambi Pur, którą zrealizował dom mediowy Mediacom Warszawa dla Procter & Gamble.

W kategoriach efektywności kreatywnej, mobile, prasy i public relations żaden z polskich projektów nie znalazł się na shortlistach.

Dołącz do dyskusji: Cannes Lions: Brąz dla DDB Warszawa, nominacje także dla Euro RSCG, Leo Burnett i Mediacomu

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
direct
Wyniki Direct znane są już od kilku godzin, żaden polski projekt nie zdobył nagrody...
0 0
odpowiedź
User
olo
pomysl niezly
styl skopiowany,kalka kyocera
i antyreklama PKP, pociagi sie tu spozniaja
wiec dlatego namy na dworcach Mc Donalda :))
nooo...moze w poblizu
dlaczego to takie dlugie jest ?
0 0
odpowiedź
User
olo
nie widac tu opoznien,ale....
to dopiero na mega zblizeniu i stop klatce :)
bo w reklamie to te duzo czasu jest dosyc niejasne
skad ono sie bierze ...,kto przychodzi na dworzec 2 godziny przed
godzina odjazdu to nie to samo co czas odjazdu czy do odjazdu
a jeszcze planowa ?

0 0
odpowiedź