Carat: globalne nakłady na reklamę wzrosną w b.r. o 2,9 proc.
Dom mediowy Carat prognozuje, że globalne nakłady na reklamę zwiększą się w bieżącym roku o 2,9 proc.
W październiku ubiegłego roku należąca do Aegis Group agencja przewidywała, że tegoroczne wydatki na reklamę wzrosną tylko o 1 proc.
Jednocześnie Carat zrewidował swoje szacunki odnośnie poszczególnych rynków: m.in. dla Europy Zachodniej ze spadku o 0,3 proc. do wzrostu o 0,6 proc., dla USA ze spadku o 2,6 proc. do wzrostu o 0,2 proc., a dla Chin ze wzrostu o 9 proc. do wzrostu o 16 proc.
Z kolei biorąc pod uwagę wydatki na reklamę w poszczególnych mediach, agencja prognozuje 6-proc. wzrost dla telewizji, 2,9-proc. spadek dla prasy codziennej i 3,9-proc. spadek dla czasopism.
Dołącz do dyskusji: Carat: globalne nakłady na reklamę wzrosną w b.r. o 2,9 proc.