Cartoon Network z Discovery
Cartoon Network rozpoczyna współpracę z Discovery Polska
Przedstawicielem Cartoon Network przy sprzedaży czasu antenowego od 29 kwietnia będzie firma Discovery Polska.
"Jesteśmy przekonani że dzięki współpracy z firmą Discovery Polska będziemy mogli jak najlepiej spełnić rosnące oczekiwania reklamodawców" - mówi Dee Forbes, SVP Entertainment Advertising Sales (UK/EMEA). "Wierzymy, że współpraca z Katarzyną Kieli i jej zespołem pozwoli nam na dalszy rozwój programu w Polsce, a wspólnie podejmowane wysiłki zostaną docenione przez specjalistów planujących kampanie reklamowe".
Najnowsze badania oglądalności świadczą o rosnącej popularności programu wśród widzów. W gospodarstwach domowych, w których odbierane są trzy kanały dziecięce, Cartoon Network osiągnął 18% oglądalności wśród dzieci, wyprzedzając tym samym inne stacje, nawet naziemne. Nie tylko dzieci kochają Cartoon Network. Notowania oglądalności wśród dorosłych zostały podwojone w ciągu roku.
Cartoon Network jest dystrybuowany przez Turner Broadcasting System Europe część koncernu AOL Time Warner Company. Program ten to najpopularniejszy kanał dziecięcy, prezentujący kreskówki znane i oglądane przez całe rodziny w większości państw na świecie. Do najbardziej lubianych przez dzieci i młodzież filmów animowanych należą: Flintstonowie, Tom i Jerry, Scooby Doo i wiele innych takich jak: Laboratorium Dextera, Johnny Bravo, Cubix czy Samurai Jack.
Dołącz do dyskusji: Cartoon Network z Discovery