SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cenineczka z Paralotnej

W pierwszym tygodniu stycznia ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Centrum Handlowo - Rozrywkowego Promenada.

Projekt „Cenineczka” jest częścią strategii p.t. „Bajkowa Promenada” przygotowanej na rok 2005/2006.
 
Nawiązując do znanej bajki, w humorystyczny sposób, projekt ten promuje odbywające się w Promenadzie co roku o tej porze wyprzedaże zimowe.
 
Reklama ma na celu poinformować o tym, że w styczniu, w Promenadzie można dokonać mnóstwa zakupów aż do 70% taniej, w każdym z około 100 sklepów, które obecnie znajdują się na terenie tego centrum.
 
Informacje na temat zimowych wyprzedaży można znaleźć w prasie lokalnej, na materiałach POS eksponowanych na terenie centrum, a także Direct Mail.
 
Przedstawiciele Klienta: Barbara Czechmeszyńska-Skowron, Andrzej Czarnecki.
Przedstawiciele Agencji Paralotna: Agnieszka Kotkowska.
Dyrektor Kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis
Copywriter: Michał Holewjusz, Adam Mazurek
Art. Director: Olaf Kulińczyk, Jarek Spuła

Dołącz do dyskusji: Cenineczka z Paralotnej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl