Cenineczka z Paralotnej
W pierwszym tygodniu stycznia ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Centrum Handlowo - Rozrywkowego Promenada.
Projekt „Cenineczka” jest częścią strategii p.t. „Bajkowa Promenada” przygotowanej na rok 2005/2006.
Nawiązując do znanej bajki, w humorystyczny sposób, projekt ten promuje odbywające się w Promenadzie co roku o tej porze wyprzedaże zimowe.
Reklama ma na celu poinformować o tym, że w styczniu, w Promenadzie można dokonać mnóstwa zakupów aż do 70% taniej, w każdym z około 100 sklepów, które obecnie znajdują się na terenie tego centrum.
Informacje na temat zimowych wyprzedaży można znaleźć w prasie lokalnej, na materiałach POS eksponowanych na terenie centrum, a także Direct Mail.
Przedstawiciele Klienta: Barbara Czechmeszyńska-Skowron, Andrzej Czarnecki.
Przedstawiciele Agencji Paralotna: Agnieszka Kotkowska.
Dyrektor Kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis
Copywriter: Michał Holewjusz, Adam Mazurek
Art. Director: Olaf Kulińczyk, Jarek Spuła
Inne
Dołącz do dyskusji: Cenineczka z Paralotnej