Cennik reklamowy TVP na wrzesień: najdroższe 'M jak miłość'
Najwięcej w cenniku reklam TVP 2 na wrzesień br. trzeba zapłacić za30-sekundowy spot po wtorkowym odcinku serialu "M jak miłość",który kosztuje 72 tys. zł (rok wcześniej 66 tys. zł). Wponiedziałek cena ta wynosi 70,5 tys. zł (we wrześniu ub. r. - 66,5tys. zł).
Z kolei w cenniku TVP 1 najdroższy 30-sekundowy spot przed stałąpozycją programową jest przed "Sportem" po "Wiadomościach" wewtorki. Trzeba za niego zapłacić 56 tys. zł. (rok temu 47 tys. zł,wtedy najwięcej kosztowała reklama w tym paśmie w środy - 50 tys.zł, teraz w ten dzień kosztuje 54,7 tys. zł).
O 1 tys. zł więcej niż przy wtorkowym "Sporcie" (57 tys. zł)trzeba zapłacić za reklamę emitowaną po pierwszej połowie i przeddrugą połową meczu eliminacji do Mistrzostw Świata w piłce nożnejPolska-San Marino, który Jedynka nada w środę 10 września.
Spośród nowości programowych TVP 2 to np. zakup 30-sekundowegoczasu reklamowego przed nadawanym w soboty o 20.00 programierozrywkowym "Fort Boyard" to wydatek 20 tys. zł, a po - 27 tys. zł.(rok temu w tym paśmie za spoty trzeba było zapłacić 15 tys.zł).
Z analizy domu mediowego MPG wynika, iż wzrost CPP (kosztjednorazowego dotarcia do 1 proc. grupy celowej) w TVP 1 i TVP 2we wrześniu 2008 roku w stosunku do września ub. r. wyniósł ok. 2proc.
Sprzedaż czasu reklamowego Telewizji Polskiej na wrzesieńrozpoczęła się wczoraj.
Dołącz do dyskusji: Cennik reklamowy TVP na wrzesień: najdroższe 'M jak miłość'