SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Cerutin Super Mamy'

Agencja reklamowa S4 zrealizowała dla firmy Polfarmex SAogólnopolską kampanię ATL "Cerutin Super Mamy".

Kampania rozpoczęła się 6 października, obejmując telewizję (TVP 1 , TVP2, TVP Info , Polsat , Polsat 2, TVN , TVN 7, TV4) orazpromocję w miejscu sprzedaży.

Celem realizowanych działań, poza efektami pro-sprzedażowymijest wzmocnienie świadomości marki wśród konsumentów.

Dołącz do dyskusji: 'Cerutin Super Mamy'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl