Chris Garbutt: z Ogilvy&Mather na global creative presidenta w TBWA
Chris Garbutt, dotychczas związany z agencją Ogilvy&Mather, objął stanowiska global creative president oraz chief creative officer w agencji TBWA. Będzie pracować w jej biurze w Nowym Jorku.
Garbutt ostatnio pracował w Ogilvy&Mather New York/East Coast jako dyrektor kreatywny. Przeszedł tu w 2014 roku z Ogilvy we Francji, gdzie zajmował identyczne stanowisko .
Funkcja global creative president w TBWA była nieobsadzona od stycznia br., kiedy to pełniący ją Rob Schwartz został mianowany CEO w TBWA/Chiat/Day.
Garbutt jako global creative president będzie nadzorował kreację dla globalnych klientów agencji, takich jak Nissan, Mc Donald's, Adidas, Pernod Ricard.
Kilka lat wcześniej pracował w TBWA, m.in. w Paryżu. Karierę zawodową rozpoczynał w TBWA w RPA w 1997 roku.
Dołącz do dyskusji: Chris Garbutt: z Ogilvy&Mather na global creative presidenta w TBWA