'CKM' i 'Forbes' liderami w swoich segmentach
Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wpaździerniku 2008 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "CKM-u" w październiku ur. wyniosła 73 704 egz.i była o 16 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2007 roku -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którysprzedał się w ilości 67 614 egz. (spadek o 4,2 proc.). Na pozycjitrzeciej znalazł się magazyn "Logo" (Agora SA), którego sprzedaż wporównaniu do października 2007 r. spadła o 1 proc. i wyniosła 67254 egz.
październik | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedażogółem | |
CKM | 73 704 | 87 068 |
Men's Health | 67 614 | 70 596 |
Logo | 67 254 | 68 666 |
Playboy | 57 690 | 83 913 |
W październiku ur. prawie wszystkie tytuły zmniejszyły sprzedażw stosunku do poprzedniego miesiąca.
2008 | ||
październik | wrzesień | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
CKM | 73 704 | 109 736 |
Men's Health | 67 614 | 68 918 |
Logo | 67 254 | 73 465 |
Playboy | 57 690 | 56 108 |
W październiku ur. będący liderem sprzedaży wśród miesięcznikówbiznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 36 982egz., tracąc 12 proc w stosunku do analogicznego miesiąca 2007 roku.
październik | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Forbes | 36 982 | 41 807 |
Manager Magazin | 27 698 | - |
Businessman.pl | 25 982 | - |
Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost sprzedaży odnotowałtylko "Businessman.pl".
2008 | ||
październik | wrzesień | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Forbes | 36 982 | 38 312 |
Manager Magazin | 27 698 | 29 544 |
Businessman.pl | 25 982 | 25 445 |
Dołącz do dyskusji: 'CKM' i 'Forbes' liderami w swoich segmentach