"Claudia" w dół
Mimo spadku "Claudia" liderem pod względem przychodów reklamowych brutto w rankingu miesięczników.
Natomiast coraz lepszy wyniki notuje 'Murator', w ciągu siedmiu miesięcy 2005 r. pismo z szóstego miejsca przesunęło się na trzecie. "Murator" odnotował wzrost przychodów reklamowych na poziomie +25% ("Claudia" -3%, "Twój Styl" -10%)* - wynika z danych Expert Monitor.
01-07.2004 | 01-07.2005 | ||
1 | CLAUDIA | 35 640 862 zł | 34 574 234 zł |
2 | TWÓJ STYL | 28 372 169 zł | 25 629 080 zł |
3 | MURATOR | 14 480 950 zł | 18 099 840 zł |
4 | ELLE | 15 862 675 zł | 18 086 657 zł |
5 | GLAMOUR | 19 730 240 zł | 17 744 220 zł |
6 | OLIVIA | 16 681 221 zł | 16 332 512 zł |
7 | COSMOPOLITAN | 14 536 732 zł | 14 531 154 zł |
8 | PORADNIK DOMOWY | 10 955 208 zł | 13 831 971 zł |
9 | PANI | 7 363 586 zł | 11 468 693 zł |
10 | SUKCES | 1 813 076 zł | 10 573 778 zł |
*źródło: Expert Monitor, przychody reklamowe brutto, 01-07.2005 vs 01-07.2004
Dołącz do dyskusji: "Claudia" w dół