ClickAd rozpoczyna ekspansję na rynki wschodnie
Firma ClickAd - specjalizująca się w planowaniu i realizacji kampanii internetowych - otworzyła swój oddział w Kijowie na Ukrainie.
Jest to kolejny, po pozyskaniu zagranicznego inwestora, krok w realizacji nowej strategii rozwoju firmy, która zakłada ekspansję na kraje wschodnie oraz umacnianie pozycji na polskim rynku reklamy internetowej, podano w komunikacie.
W kijowskim oddziale pracuje obecnie pięć osób, których zadaniem jest budowa sieci reklamowej na Ukrainie. Kolejnym krokiem będzie utworzenie firmy specjalizującej się w kreacji kampanii reklamowych. Budowa mocnej pozycji na Ukrainie ma pomóc ClickAdowi w ekspansji na pozostałe rynki regionu.
„Rynek reklamy internetowej na Ukrainie dopiero powstaje i jego wartość można szacować na około dwa miliony dolarów. To niewiele w porównaniu z rynkiem polskim, ale ta sytuacja będzie się bardzo szybko zmieniać. To po prostu nieuniknione. Rozpoczynając działanie na tak młodym rynku mamy dwa cele. Po pierwsze, chcemy w przyszłości odegrać na Ukrainie rolę zdecydowanego lidera w branży reklamy internetowej. Po drugie, dzięki tej inwestycji będzie łatwiej podbijać pozostałe rynki wschodnie.” – powiedział Maciej Krajewski, członek zarządu ClickAd, który koordynował powstawanie ukraińskiej filii.
Rozpoczęcie działań biznesowych poza Polską jest elementem realizowanej przez firmę strategii rozwoju. Kilka miesięcy wcześniej ClickAd pozyskał zagranicznego inwestora finansowego. Dynamicznie zwiększa się ilość realizowanych przez firmę projektów reklamowych, a także rośnie liczba jej pracowników.
Osobą odpowiedzialną za ekspansję ClickAdu na rynki wschodnie będzie Adam Dyba, który od 1 czerwca pełni w firmie funkcję dyrektora do spraw rozwoju. Adam Dyba wcześniej był wieloletnim prezesem i twórcą sukcesu rynkowego firmy IDMnet, najstarszej i jednej z największych polskich sieci reklamy internetowej.
Dołącz do dyskusji: ClickAd rozpoczyna ekspansję na rynki wschodnie