Co trzeci internauta korzysta z zakupów grupowych. Groupon najbardziej znany
W listopadzie ub.r. serwisy zakupów grupowych odwiedziło 6,1 mln polskich internautów. Trzy czwarte z nich kojarzy Groupona, a prawie połowa - Citeam i Grupera.
Z badania Megapanel PBI Gemius wynika, że zasięg serwisów zakupów grupowych w Polsce dynamicznie rósł od kwietnia 2010 roku do marca ub.r., a potem utrzymuje się na zbliżonym poziomie.
Natomiast sondaż zrealizowany przez PBI pokazuje, że na koniec ub.r. tylko 15 proc. polskich internautów - ponad trzy razy mniej niż rok wcześniej - nie kojarzyło żadnego serwisu zakupów grupowych. Trzy czwarte zna Groupona, a prawie połowa - Citeam i Grupera. Imponujący jest zwłaszcza wzrost rozpoznawalności Citeam, który został uruchomiony w lutym ub.r., więc nie został jeszcze uwzględniony w pierwszym sondażu.
Dołącz do dyskusji: Co trzeci internauta korzysta z zakupów grupowych. Groupon najbardziej znany
www.grubszyportfel.pl