Coca-Cola przygotowała butelkę pozwalającą robić selfie
Koncern Coca-Cola opracował nową butelkę do swoich napojów, która pozwala wykonywać zdjęcia typu selfie. Nowy pomysł ma wspierać kampanię Coca-Cola Summer Love w Izraelu.
Za opracowanie nowego wzoru butelki Coca-Coli odpowiedzialna jest agencja Gefen. Na razie butelki będą dystrybuowane jedynie na terenie Izraela w ramach kampanii Coca-Cola Summer Love.
Nowość polega na tym, że do denka tradycyjnej butelki z napojem domontowany jest specjalny moduł wyposażony w cyfrowy aparat fotograficzny.
W momencie nachylenia pojemnika pod kątem 70 stopni (według producenta to optymalna i najwygodniejsza dla użytkownika pozycja butelki podczas picia) kamera wykonuje zdjęcie twarzy osoby pijącej. Gotowe fotografie pstryknięte przez butelkę mogą być łatwo udostępnione w mediach społecznościowych: na Facebooku, Instagramie lub Snapchacie.
Jak wyjaśnia w komunikacie Gefen, koncepcja niezwykłej butelki narodziła się z potrzeby sprostania wymaganiom klientów, którzy wciąż poszukują nowości i chcą być zaskakiwani przez marki.
Na razie butelki z opcją selfie są dostępne jedynie w ograniczonym zakresie. Nie wiadomo czy i kiedy znajdą się w szerokiej sprzedaży w Izraelu oraz poza granicami tego kraju.
#SayCoke from Lukas Calderón Giraldo on Vimeo.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola przygotowała butelkę pozwalającą robić selfie