Coca-Cola rezygnuje z usług kilkunastu agencji
Coca-Cola ograniczyła do zaledwie czterech liczbę agencji, zktórych usług będzie korzystać na rynku europejskim.
Firma zdecydowała się na taki krok w ramach swojej nowejstrategii, której wynikiem mają być bardziej wydajne kampaniemarketingowe na naszym kontynencie, a także oszczędności z tytułuopłat dla agencji.
Do tej pory nad promocją głównej marki Coca-Coli w Europiepracowało ponad 20 agencji. Teraz pozostaną tylko Wieden &Kennedy Amsterdam, Mother London, McCann Erickson Spain oraz SeniorRushmore Madrid, które będą funkcjonować w ramach nowej sieci onazwie Coke Red European Agency Network.
Z danych firmy badawczej Nielsen Media Research wynika, żeCoca-Cola wydaje rocznie ponad 100 milionów funtów na reklamęswojej głównej marki napojów w Europie.
źródło: guardian.co.uk
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola rezygnuje z usług kilkunastu agencji