Command z pierwszą dużą kampanię reklamową od Codemedia
Dom mediowy Codemedia wygrał przetarg na realizację pierwszej szeroko zakrojonej kampanii reklamowej oraz dalszą kompleksową obsługę marki Command (z portfolio firmy 3M). Będzie dla niej pracować do końca tego roku.
Pierwszy etap współpracy obejmuje akcję promującą produkty marki Command jako łatwy sposób na aranżację i uporządkowanie każdego wnętrza. Całość działań realizowanych przez Codemedia pod hasłem „Command mocno się trzyma i łatwo usuwa” ma przede wszystkim za zadanie wzmocnić świadomość marki oraz zachęcić odbiorców do wejścia na stronę command.pl, gdzie mogą znaleźć wszystkie niezbędne informacje i wybrać produkty do zaaranżowania własnej przestrzeni.
Jest to pierwsza w historii marki Command szeroko zakrojona kampania . Działania obejmą telewizyjną kampanię wizerunkową oraz sprzedażową realizowaną w modelu DRTV, emisję spotów w serwisach VoD i na YouTube i nowe beta formaty w sieci Google, a także działania z zakresu SEM i na portalach horyzontalnych. Na potrzeby projektu została wyprodukowana aplikacja HBB telewizji hybrydowej odzwierciedlająca docelową stronę www klienta.
W ramach współpracy z 3M, Codemedia odpowiada za strategię, zakup mediów, analitykę i kreację łącznie z modyfikacjami strony www przy współpracy z Unią Interactive.
Od czerwca do końca 2015 roku Codemedia będzie odpowiadać za stałą obsługę marki Command. Szczegółów dotyczących liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu nie ujawniono.
Dołącz do dyskusji: Command z pierwszą dużą kampanię reklamową od Codemedia