SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

comScore: rekordowa oglądalność wideo online

Amerykańscy internauci obejrzeli w kwietniu bieżącego rokurekordową liczbę 16,79 miliarda klipów wideo online.

To o 16 procent więcej w porównaniu z marcem - wynika z danychfirmy badawczej comScore.

Najwięcej klipów (6,83 miliarda) zostało obejrzanych na stronachnależących do Google, z czego ponad 99 procentstanowiły materiały w serwisie YouTube. Za Googleznalazły się strony należące do: Fox InteractiveMedia (512,9 miliona obejrzanych klipów),Hulu (397 mln), Yahoo! (355,2mln), Viacom Digital (315,2 mln), Microsoftu(288,3 mln), Turner Network (272,7 mln), CBS Interactive (202,8mln), Disney Online (132,2 mln) oraz AOL LLC (121,4 mln).

Google było również zdecydowanym liderem jeśli chodzi o liczbęunikalnych użytkowników zza oceanu (rekordowe 107,9 miliona)odwiedzających w kwietniu serwisy wideo. Następne pod tym względembyły: Fox Interactive Media (58,8 mln), Yahoo! (45,4 mln), Hulu(40,1 mln), CBS Interactive (37,1 mln), Viacom Digital (34,6 mln),Turner Network (34,2 mln), Microsoft (32 mln), AOL (23,7 mln) orazFacebook.com (13,3 mln).

Z danych comScore wynika również, że każdy ze 151,7 milionaamerykańskich internautów oglądających w kwietniu materiały wideo wsieci, stanowiących 78,6 procenta tamtejszej populacji online,przeznaczył średnio 385 minut na oglądanie klipów. Statystycznyużytkownik obejrzał 111 filmików, a każdy z nich trwał średnio 3,5minuty.

źródło: comScore

Dołącz do dyskusji: comScore: rekordowa oglądalność wideo online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl