Coraz lepsze wyniki Idei
PTK Centertel poprawia portfel klientów i wprowadza nowe oferty
Polska Telefonia Komórkowa Centertel poinformowała o wprowadzeniu nowatorskiej oferty mobilnego dostępu do Internetu - Licencja GPRS przeznaczonej głównie dla rynku biznesowego (Idea dla Firm) oraz specjalnych ofert Świątecznych. Sieć Idea posiada wiele promocyjnych ofert skierowanych dla każdego klienta, m.in.: 200% Bezpłatnych Minut (w Idei dla Firm), Czas dla Ciebie, Razem Taniej 2, Po Znajomości (Idea) oraz Drugie Tyle (Idea POP) - wraz zakupem nowoczesnych telefonów w bardzo atrakcyjnych cenach. Idea posiadała na koniec 3 kwartału 2003 r. ok. 33,2 proc. udział w rynku przy ok. 5.354.000 użytkowników (z czego ok. 3,1 mln w ofercie prepaid - Idea POP). Na koniec br. Zarząd PTK Centertel spodziewa się przekroczenia liczby 5,5 mln klientów.
"Miarą sukcesów PTK Centertel w trzecim kwartale 2003 r. jest dalsze systematyczne zwiększanie udziałów rynkowych - zarówno ilościowych jak i wartościowych - pomimo bardzo ostrej rywalizacji konkurencyjnej - powiedział Sławomir Skrodzki, prezes zarządu i dyrektor generalny PTK Centertel - W przyszłości zamierzamy nadal uzyskiwać coraz lepsze wyniki operacyjne i finansowe oraz optymalizować naszą bazę klientów - pozyskując nawet tych najbardziej wymagających. Jednak przede wszystkim chcemy nadal skutecznie budować wartość firmy, poprzez stałe podwyższanie jakości usług i poziomu obsługi klientów. Dzięki temu będziemy wzmacniać z nimi pozytywne, długofalowe relacje - zgodnie z naszym hasłem: IDEA - ŁĄCZY CIĘ Z LUDŹMI, efektywnie konkurując przede wszystkim wysoką jakością techniczną sieci, nowoczesnymi oraz innowacyjnymi usługami i produktami, a także jeszcze lepszą obsługą klientów".
"Uzyskane w 3Q2003 dobre wyniki sprzedaży (ponad 40 proc. nowopozyskanych klientów wybrało ofertę Idei), udało się nam osiągnąć dzięki realizowaniu z sukcesem właściwej strategii rynkowej i nieustannym wzbogacaniu naszej oferty usług - mówi Jean-Marc Vignolles, wiceprezes zarządu PTK Centertel - w ciągu tych kilku miesięcy zaoferowaliśmy m.in.: zupełnie nową na polskim rynku GSM ofertę IdeaMIX (połączenie zalet postpaid im prepaid) oraz nowe taryfy dla świata biznesu - Idea dla Firm (z Abonamentem Limitowanym i kumulującym się Kapitałem Minut), ofertę Doładowanie Pół na Pół w Idea POP czy nowe usługi (m.in.: rozpoznawanie mowy w Poczcie Głosowej, promocja aplikacji Java, promocja Polecenia Zapłaty, Super Start POP, promocja Razem Taniej ). Obecnie wprowadzamy ofertę LicencjaGPRS w Idei dla Firm oraz wiele specjalnych Ofert Świątecznych (skierowanych do wszystkich klientów - zarówno dotychczasowych, jak i nowych oraz wszystkich segmentów rynku) i jesteśmy przekonani, że spotkają się one z równie dobrym przyjęciem".
Dołącz do dyskusji: Coraz lepsze wyniki Idei