Coraz większa sprzedaż "Mamo, to ja"
"Mamo, to ja" liderem sprzedaży miesięczników dla rodziców w 2006 roku.
Liderem segmentu magazynów parentingowych, adresowanych do rodziców, jest miesięcznik ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska SA). W grudniu 2006 osiągnął średnią sprzedaż na poziomie 134 722 egz. (wzrost o 30 proc. w stosunku do grudnia 2005 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Na drugim miejscu uplasowało się ”Dziecko” (Agora SA) z wynikiem 107 787 egz., a na trzecim ‘Mam Dziecko’ (Bauer), ze średnią 90 729 egz.
grudzień | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Mamo, to ja | 134722 | 113272 |
Dziecko | 107787 | 93655 |
Mam Dziecko | 90729 | 94861 |
Rodzice | 76472 | 90572 |
Twoje dziecko | 73160 | 68958 |
2006 | ||
grudzień | listopad | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Mamo, to ja | 134722 | 103247 |
Dziecko | 107787 | 94791 |
Mam Dziecko | 90729 | 73008 |
Rodzice | 76472 | 63103 |
Twoje dziecko | 73160 | 60820 |
W całym 2006 roku najwięcej sprzedał miesięcznik ”Mamo, to ja” - średnia sprzedaż ogółem wyniosła 104 354 egz. Na drugim miejscu ”Dziecko” – 95 906 egz., na trzecim ”Mam Dziecko” – 91 762 egz.., na czwartym ”Rodzice” – 73 289 egz. a ostatnim ”Twoje Dziecko” – 71 810 egz.
Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:
- 25 proc. wzrost sprzedaży Gazety Wyborczej
- Polityka liderem, słaby 2006 rok tygodników opinii
- Dzienniki regionalne tracą czytelników
- Przyjaciółka liderem sprzedaży
- Playboy zyskuje czytelników
- Twój Styl w dół, Pani zyskuje
- Spada sprzedaż miesięczników młodzieżowych
- PC World Komputer goni PC Format
- Spada sprzedaż miesięczników poradnikowych
Dołącz do dyskusji: Coraz większa sprzedaż "Mamo, to ja"