Coty ogłasza przetarg na budżet reklamowy Rimmel London
Firma kosmetyczna Coty ogłosiła przetarg na warty 70 milionów funtów globalny budżet reklamowy marki Rimmel London.
W przetargu pozostała dotychczas obsługująca markę agencja JWT London, a także Fallon London oraz dwie nie wymienione z nazwy agencje z siedzibą w Nowym Jorku. Ostateczny wybór ma zostać podjęty do końca czerwca.
Zwycięska agencja, oprócz reklamy na rynkach takich jak Wielka Brytania, USA, Niemcy i Włochy, będzie miała za zadanie także przygotowanie kampanii, które wypromują markę na rynkach rozwijających się w regionie Azji i Australazji.
JWT obsługuje reklamowy budżet Rimmel London od ponad 12 lat. W 1997 roku pokonała ona w przetargu agencje Ammirati Puris Lintas, Bartle Bogle Hegarty i Testa International. w większości przygotowanych przez nią w ostatnich latach kampanii wystąpiła Kate Moss, która w 2001 roku została rzecznikiem marki.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Coty ogłasza przetarg na budżet reklamowy Rimmel London