SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Crispi w natarciu

Kampania reklamowa chrupek kukurydzianych Crispi

W połowie sierpnia ruszyła kampania reklamowa chrupek kukurydzianych Crispi, które właśnie pojawiły się  rynku (producent - DM Snacks).

Wprowadzenie CRISPI na rynek wspierane jest kampanią telewizyjną (TVP), która towarzyszy transmisjom z igrzysk olimpijskich w Atenach  oraz konkursem internetowym na stronie produktowej crispi.com.pl

Dodatkowym wsparciem akcji są materiały POS w miejscach sprzedaży.

Za realizację działań reklamowo-promocyjnych dla tej marki odpowiedzialna jest agencja reklamowa ICON, która od lutego 2004 prowadzi działania full service dla wszystkich marek firmy DM Snack.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest SPC House of Media.

Dołącz do dyskusji: Crispi w natarciu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl