Cube Group obroniła budżet innogy
Agencja Cube Group ponownie wygrała przetarg na usługi dla innogy, dostawcy energii. Będzie kontynuować działania digital performance, m.in. Google Ads, Facebook Ads, e-mail marketing czy programmatic.
Działania agencji obejmują promocję aplikacji innogy go! oraz inne produkty innogy, m.in. panele fotowoltaiczne. Zakres współpracy uwzględnia działania Google Ads, Facebook Ads, e-mail marketing, a także programmatic w oparciu o kreacje data-driven, tj. oparte na dynamicznych danych.
W ramach dotychczasowej współpracy zespół Cube Group zbudował również Customer Data Platform (CDP) do przetwarzania danych w wybrany sposób, segmentacji użytkowników oraz tworzenia kampanii online dla wybranej grupy docelowej lub z podziałem na określone warunki wyświetlania reklam.
– Promocja aplikacji innogy go! ma przede wszystkim zachęcić użytkowników do wypożyczania elektrycznych samochodów na minuty. Prowadzona wspólnie z Cube Group kampania jest efektywna kosztowo i zwłaszcza programmatic daje świetne efekty – mówi Jacek Major, digital marketing manager, innogy.
Cube Group wspiera również innogy w analizie danych i przygotowuje dedykowane raporty dotyczące działań w aplikacji.
Innogy nie ujawnia szczegółów zakończonego przetargu, nie podaje też, jak długo będzie pracować z Cube Group.
Firma jest w trakcie przetargu na obsługę reklamową. Zaproszono do niego 10 agencji.
Dołącz do dyskusji: Cube Group obroniła budżet innogy