"Cyber Monday": 15-procentowy wzrost wydatków na zakupy online
846 milionów dolarów wydali w poniedziałek Amerykanie na zakupy w sieci.
Za oceanem pierwszy poniedziałek po Święcie Dziękczynienia określany jest jako "Cyber Monday", czyli dzień, w którym oficjalnie rozpoczyna się sezon świątecznych zakupów online. Tego dnia konsumenci wracają do pracy i szukają w internecie specjalnych okazji, na które nie trafili w tradycyjnych sklepach. Korzystają także z szybszych internetowych łączy w porównaniu z tymi jakie mają w domu.
W porównaniu z zeszłorocznym "Cyber Monday" (733 mln USD), wydatki Amerykanów na zakupy w sieci były wyższe o 15 procent - wynika z danych firmy badawczej comScore.
Od 1 listopada do 1 grudnia Amerykanie wydali w sieci W sumie 12,025 miliarda dolarów. To o 2 procent mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. comScore szacuje, że przez cały tegoroczny świąteczny okres zakupów (listopad i grudzień) wydatki wyniosą 29,2 miliarda dolarów, czyli tyle samo co w roku 2007.
źródło: comScore
Dołącz do dyskusji: "Cyber Monday": 15-procentowy wzrost wydatków na zakupy online