SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cyfra+ rozdaje telewizory w promocji

Tradycyjnie pod koniec roku walka na rynku platform zaostrza się, a promocje stają się coraz bardziej agresywne. Cyfra+ przygotowała właśnie świąteczną ofertę promocyjną w ramach której nowym klientom i dotychczasowym abonentom zafunduje 23-calowe telewizory LG Full HD.

- Cyfra+ to wysokiej jakości usługi oferowane w oparciu o nowe technologie takie jak HD, PVR, VoD, czy Multiroom. Promujemy je, a dodatkowo - aby abonenci mogli je w pełni docenić - postanowiliśmy dać im w prezencie telewizory Full HD - tak w rozmowie z nami tłumaczy sens promocji Dorota Zawadzka, dyrektor ds. komunikacji w spółce Canal+ Cyfrowy.

Telewizor, który rozdawany będzie w promocji to właściwie oferujący jakość full HD monitor LG M237WD-PZ z wbudowany tunerem telewizyjnym. Jego cena w sklepach internetowych zaczyna się od ok. 1000 zł.

Odbiornik ten za 1 zł otrzymają nowi klienci Cyfry+, którzy zdecydują się na podpisanie dwuletniej umowy na najdroższe pakiety: Prestiżowy HD+, Prestiżowy+ lub Komfortowy+, ale wraz z opcjami Canal+ i HBO. Dodatkowo w ramach tej promocji abonenci dostaną zestaw Cyfra+ Multiroom, który będą mogli używać za darmo przez minimalny okres umowy.

Prezenty w postaci odbiorników telewizyjnych LG przewidziano także dla dotychczasowych klientów Cyfry+ z ponad 9-miesięcznym stażem w platformie. Warunkiem otrzymania przez nich telewizora jest zdecydowanie się na 24-miesięczną umowę na najdroższy pakiet Prestiżowy HD+. Dla tych abonentów, którzy nie chcą zmieniać pakietu na Prestiżowy HD+, przewidziano atrakcję w postaci darmowego dostępu do dodatkowych kanałów przez okres od jednego do trzech miesięcy,

- Ta akcja to dla nas ważny element w budowaniu relacji z abonentami. Chcemy, aby zarówno ci, którzy dopiero dołączają do grona widzów Cyfry+, jak i ci, którzy są z nami długo, czuli się traktowani w szczególny sposób i mogli w pełni korzystać z różnorodności i bogactwa naszej oferty. To wyraz strategii konsumenckiej, w której tak samo ważne jak pozyskiwanie nowych jest budowanie satysfakcji obecnych klientów - podkreśla Bertrand Le Guern, prezes spółki Canal+ Cyfrowy.

Agresywne promocje są wprowadzane przez platformy cyfrowe zawsze pod koniec roku, bo wtedy jest najważniejszy okres sprzedażowy na tym rynku.

Z początkiem listopada br. platforma N udostępniła klientom nowoczesny Turbodekoder HD z dyskiem o pojemności 500 GB (największej w Polsce), możliwością korzystania z gier i dostępem do serwisu Youtube.pl. Ruszyły także nowe promocje. W jednej z nich całą ofertę platformy przez dwuletni okres umowy można mieć już za 99 zł miesięcznie zamiast 215 zł.

Główną promocją w Cyfrowym Polsacie, największej platformie w Polsce, jest wprowadzona w październiku br. oferta, która daje nowym abonentom możliwość oglądania wybranego pakietu przez sześć miesięcy za darmo przy umowie na 29 miesięcy i przez trzy miesięcy przy umowie na 13 miesięcy. Dodatkowo w pierwszych miesiącach klienci otrzymują bez opłat do oglądania całą ofertę platformy.

Czy Cyfrowy Polsat planuje kolejne, bardziej agresywne promocje? - Zauważalna jest coraz większa konkurencja na rynku. Obserwujemy ją uważnie i jeżeli uznamy, że jest taka konieczność, to będziemy reagować na nią odpowiednimi działaniami - mówi nam tylko Olga Zomer, rzecznik prasowa platformy.

W ramach świątecznych promocji Cyfra+ oferuje nowym klientom również inne bonusy, m.in. abonament za pół ceny do 11 miesięcy, opcję Canal+ za pół ceny nawet przez dwa lata, wszystkie kanały HD gratis przez cały okres minimalny umowy czy dekodery Philips PVR HD o połowę taniej przez okres minimalny umowy. Suma rabatów uzależniona jest od czasu trwania umowy promocyjnej, bo można ją podpisać na 13, 18 lub 24 miesiące.

Kampanię reklamująca promocje Cyfry+ realizowana jest w telewizji (TVP1, TVP2, Polsacie, TVN), radiu (Trójka, RMF FM i Radio Zet), prasie (TV-guide'y) oraz w internecie (Interia.pl, Onet.pl, Gazeta.pl i Google). Wsparciem dla kampanii sprzedażowej będzie wizerunkowa akcja outdoorowa Canal+. Kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy Action, a planowanie mediów powierzono MPG.

Z kolei kampania skierowana do dotychczasowych abonentów obejmuje m.in. magazyn "Plus+", biuletyn Cyfry+, stronę www.cyfraplus.pl oraz anteny kanałów produkowanych przez Canal+ Cyfrowy.

Dołącz do dyskusji: Cyfra+ rozdaje telewizory w promocji

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tomasz
jedna wielka ściema żaden tv full hd tylko zwykły monitor z tunerem tv ŻENADA !!!!!!!!!!!
0 0
odpowiedź
User
Bogdan
Jestem z Cyfą+ od kilku lat i jest to mój ostatni rok z tą stacją. Cyfra+ myśli tylko o kasie,aby zdobyć nowych klientów oferuje im super promocje, zapominając o stałych klientach. Od przyszłego roku zmieniam stację co roku. Będę miał i duże promocje i nowe oferty programowe - bo Cyfra + ze swoją ofertą jest coraz gorsza.
0 0
odpowiedź
User
jj
abonament 120 *24=2880 . Za 2000 ma 32 cale z HD i abonament . Ale promocja ?
0 0
odpowiedź