SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cyfrowy Polsat w ramach „otwartego okna” udostępnił 46 kanałów tematycznych

Cyfrowy Polsat w ramach „otwartego okna” do 6 stycznia 2016 roku udostępnił 46 kanałów tematycznych, w tym 23 w jakości HD. Jest to świąteczny prezent dla abonentów.

Grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat w pierwszym kwartale miała 390,4 mln zł zysku nettoGrupa kapitałowa Cyfrowy Polsat w pierwszym kwartale miała 390,4 mln zł zysku netto

W otwartym oknie udostępnionych zostało: 14 kanałów filmowo-serialowych (BBC HD, CBS Action, CBS Europa HD, Sundance HD, FOX Comedy HD, FOX HD, AXN Black, AXN HD, AXN White, AXN Spin HD, FilmBox, Kino Polska, TNT, TNT HD), 5 kanałów o tematyce sportowej (Extreme Sports Channel HD, Eurosport 1, Eurosport 2, Eurosport 1 HD, Eurosport 2 HD), 9 kanałów lifestyle’owych (Lifetime HD, CBS Reality, BBC Brit w jakości HD, BBC Lifestyle, TLC, TLC HD, Kino Polska Muzyka, ID, Discovery Life), 11 kanałów edukacyjnych (History HD, BBC Earth w jakości HD, Discovery Channel, Discovery Channel HD, Discovery Historia, Discovery Science, Discovery Science HD, Discovery Turbo Xtra, Nat Geo Wild HD, Nat Geo People HD, National Geographic Channel HD) oraz 7 kanałów dla dzieci i młodzieży (BBC Cbeebies, Boomerang, Disney Channel HD, Disney Junior, Disney XD, Cartoon Network, Cartoon Network HD).

Dodatkowo w telewizji internetowej Ipla na klientów Cyfrowego Polsatu czekają specjalnie przygotowane treści, a w kolejnych tygodniach pojawiać się będą nowe propozycje.

Na koniec trzeciego kwartału br. Grupa Cyfrowy Polsat miała 4,4 mln abonentów telewizyjnych.

 

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat w ramach „otwartego okna” udostępnił 46 kanałów tematycznych

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
piotrek
A gdzie Hustler? PRIVATE? DARING?
odpowiedź
User
Walerian
Niezły gest ma CP dając swoim abonentom na czas świąteczny akurat wysoki pakiet. Dzięki temu można przy okazji zorientować się, co prezentują kanały w wyższych pakietach i przy ewentualnym przedłużeniu umowy dokonać świadomych zmian. Bez kupowania kota w worku.
odpowiedź
User
James
Dużo tego podrzucają na święta i to jest dobry moment, bo wtedy ludzie mają dużo czasu na oglądanie tv. Do CP już dawno się przekonałem, a teraz moment na to, żeby się przekonać, jaki pakiet będzie odpowiedni, bo Rodzinny to w tym momencie jednak trochę za mało dla mnie.
odpowiedź