SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Czas na prawdziwe wakacje” w kampanii Wakacje.pl

Po ponad roku nieobecności w mediach odświeżone po rebrandingu Wakacje.pl (należące do Wirtualnej Polski) wracają z nową kampanią reklamową promującą nowy wizerunek marki oraz powrót do podróżowania. Hasło akcji to „Czas na prawdziwe wakacje” .

Odpoczynek na leżakach, zamawianie dań w hiszpańskiej restauracji i wycieczka rowerowa w egzotycznej scenerii – na kampanię składają się trzy historie. W lekki i humorystyczny sposób odnoszą się one do codziennych sytuacji, podczas których ich bohaterowie, kierowani wywołaną pandemią koronawirusa tęsknotą za podróżami, pragną poczuć się jak na wakacjach. Punkt zwrotny pełni zgrabny twist i zabawne, zaskakujące zakończenie sytuacji.

Wakacje.pl wracają do reklam

Ogólnopolska kampania Wakacje.pl wystartowała 17 maja i potrwa do lipca.

Prezentowane w spotach historie łączą się z różnymi wersjami produktowymi i propozycjami urlopu, m.in. w Grecji, Turcji, Bułgarii, Dominikanie czy na Wyspach Kanaryjskich, pokazując szerokie portfolio produktowe Wakacje.pl, w którym znajdują się oferty ponad 100 biur podróży.

Dopełnieniem jest nowy claim marki: „Urlop zaczyna się tutaj”, a także przypomnienie różnorodnych możliwości kupowania wakacji - bezpośrednio lub online.

Dostępne w wersji 30- i 15-sekundowej reklamy są emitowane w telewizji, radiu i internecie.

 

- Jednym z celów kampanii jest nowe pozycjonowanie naszej marki na rynku i w świadomości klientów po niedawnej zmianie identyfikacji wizualnej i dłuższej nieobecności w mediach. Chcemy być postrzegani jako nowoczesna i doświadczona firma, a także miejsce dające nieograniczone możliwości planowania wakacji. Z jednej strony to kampania produktowa, gdzie wskazujemy różnorodne kierunki, które - mimo trwającej pandemii - są dziś dostępne dla turystów. Z drugiej - poprzez lekkość i humorystykę konwencji spotów - to próba oderwania odbiorców od obecnej, covidowej sytuacji, przywołania wakacyjnych wspomnień i dania jasnego sygnału, że mimo zmian w podróżowaniu, nadal możemy cieszyć się prawdziwymi wakacjami - mówi Katarzyna Walczak, dyrektor marketingu Wakacje.pl.

Za przygotowanie spotów odpowiada dom produkcyjny Lemon, postprodukcję ICE Images, a reżyserem jest Krzysztof Kujawski. Za mediaplan oraz zakup mediów odpowiedzialny jest Departament Marketingu Wakacje.pl.

Dołącz do dyskusji: „Czas na prawdziwe wakacje” w kampanii Wakacje.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl