Czasoumilacze w kampanii Plusa (wideo)
W telewizji rusza kampania reklamująca słuchanie piosenek podczasoczekiwania na połączenia telefoniczne w sieci Plus. Akcja pokazujezespół The Czasoumilacze oryginalnie wykonujący piosenkę dladzieci.
W telewizyjnej kampanii reklamowej sieci Plus zespół TheCzasoumilacze w hip-hopowy sposób wykonuje dziecięcą piosenkę"Ryby, Żaby i Raki". Ma to podkreślać, że w sieci Plus tradycyjnysygnał oczekiwania na połączenie można zastąpić stworzonym przezsiebie utworem muzycznym.
Akcja jest prowadzona w TVP, TVN, Polsacie, VIVA, MTV i 4 FunTV. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Team One,realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Film Works, natomiastmedia zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Czasoumilacze w kampanii Plusa (wideo)