'Czerwony alarm dla bakterii'
Pod tym hasłem rozpoczęła się akcja promocyjna nowego produktu - Domestosa Red Power firmy Unilever.
Celem akcji „Czerwony alarm dla bakterii” jest zaintrygowanie konsumentów i zachęcenie do zakupu Domestosa Red Power poprzez prowadzenie zabawnych animacji oraz kształtowanie wizerunku marki jako eksperta w dziedzinie higieny i dezynfekcji. Grupę docelową działań stanowią kobiety w wieku 25-49 lat. Akcja promocyjna potrwa do lipca 2006.
W ramach działań animacyjno - eventowych prowadzonych pod hasłem „Czerwony alarm dla bakterii”, w porze wzmożonych zakupów, w wybranych supermarketach
i hipermarketach w całej Polsce oraz w pobliżu galerii handlowych i głównych ulic, pojawią się animatorzy w strojach bakterii, którzy będą uciekać przed „Strażnikami czystości Domestosa Red Power”. Bakterie będą również próbowały - aczkolwiek nieskutecznie - manifestować przeciwko nowej sile Domestosa Red Power. Na potrzeby akcji przygotowano stroje dla strażników i bakterii oraz materiały POS m.in.: ulotki, plakaty, listwy cenowe, stoppery przy półkach,a także bilbordy - na wszystkich tych materiałach widnieje hasło 'Czerwony alarm' dla bakterii.
Za przygotowanie kreacji oraz realizację oryginalnych działań eventowo-animacyjnych dla Domestosa Red Power odpowiedzialna jest agencja Sales Link we współpracy z Unilever Polska. Agencja odpowiada również za kreację materiałów BTL wprowadzające na rynek nowy produkt Domestos 5x - kolejną nowość w portfolio marki Domestos.
Marka Domestos jest liderem na rynku płynów do toalet, z ponad 50%-owym udziałem wartościowym w rynku. Nowością w portfolio marki Domestos jest Domestos Red Power oraz mocno wspierany w czasie wiosennych porządków Domestos 5x - zagęszczony płyn czyszcząco-dezynfekujący, który działa 5x dłużej niż inne płyny do toalety.
Dołącz do dyskusji: 'Czerwony alarm dla bakterii'