Człowiek-czajnik reklamuje Teekanne (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa herbaty Teekanne wspierająca jej nowe wersje smakowe. Akcję przygotowały firmy Jerkfilms, Maxus i Grupa 365net.
Bohaterami nowej reklamy Teekanne jest para starszych osób, które przez internet dowiadują się od córki, że jest w ciąży z nowym chłopakiem. Zszokowanym bohaterom z pomocą przychodzi człowiek-czajnik, podając promowaną herbatę, która szybko poprawia im samopoczucie.
- Spot ma wciągnąć go w swój świat i pokazać pozytywne aspekty spraw, z pozoru wcale nie najłatwiejszych. Nowoczesność, bycie blisko naszych odbiorców w ważnych dla nich chwilach, radość życia, optymistyczne przesłanie - to wartości, które chcemy, by były kojarzone z naszą marką - mówi Maciej Rymski, national sales manager Teekanne Polska.
W różnych wersjach reklamy prezentowanych będzie pięć smaków herbat Teekanne, które niedawno trafiły do sprzedaży.
Spoty, w wersjach 30- i 15-sekundowych, od 11 listopada emitowane są w największych stacjach ogólnopolskich. Kreacją i produkcją kampanii zajęła się firma Jerkfilms, media zaplanował i kupił dom mediowy Maxus, a za działania PR odpowiada Grupa 365net.
Dołącz do dyskusji: Człowiek-czajnik reklamuje Teekanne (wideo)