Da Grasso na nowo - zmienia logo, hasło i wystrój pizzerii
Sieć pizzerii Da Grasso rozpoczęła rebranding, obejmujący wprowadzenie nowego logo i hasła promocyjnego („Dobrzy przyjaciele, dobra zabawa, pyszna pizza”) oraz zmianę aranżacji wszystkich lokali.
Nowy logotyp Da Grasso ma okrągły kształt, a nie jak poprzedni - prostokąta o zaokrąglonych rogach. Nazwa sieci jest zapisana inną czcionką. Nie zmienił się natomiast układ kolorystyczny znaku.
Jednocześnie Da Grasso zyskało hasło promocyjne „Dobrzy przyjaciele, dobra zabawa, pyszna pizza”. Odtąd działania marketingowe wszystkich lokali sieci będą przygotowywane przez centralę firmy we współpracy z partnerami, dzięki czemu staną się spójne.
Ponadto zmianie ulega aranżacja wszystkich lokali Da Grasso. Jej modyfikacja w całej Polsce potrwa około 12 miesięcy.
Celem rebrandingu jest zwiększenie rozpoznawalności Da Grasso. Decyzja o zmianie wizerunku wynika z badania, które przeprowadzono wśród franczyzobiorców i klientów sieci.
Dołącz do dyskusji: Da Grasso na nowo - zmienia logo, hasło i wystrój pizzerii