Dane sprzedaży miesięczników dziecięcych. „Księżniczka” o 86 proc. do góry
W maju 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci awansowały „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Księżniczka”, z kolei najwięcej stracił „Monster High”.
Sprzedaż ogółem magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) w maju 2014 roku wyniosła 57 409 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. była wyższa o 1,86 proc. - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W maju 2013 roku tytuł ten zajmował miejsce drugie.
Drugą pozycję zajął miesięcznik „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 47 107 egz. Tytuł ten wszedł na rynek w listopadzie ub.r.
Na podium znalazł się jeszcze miesięcznik „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada), który rok wcześniej był liderem. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 46 972 egz., po spadku o 17,37 proc.
Największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 86,20 proc. do 43 671 egz. - pochwalić się mogła „Księżniczka” (Egmont Polska), która awansowała z miejsca ósmego na czwarte.
Natomiast najwięcej stracił „Monster High” (Egmont Polska), który spadł z pozycji trzeciej na szóstą. Jego wynik sprzedażowy w maju br. zmniejszył się bowiem o 41,23 proc. do 29 708 egz.
ZKDP |
maj |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
73 000 |
57 409 |
57 409 |
80 000 |
56 359 |
56 359 |
Lego. Legends of Chima |
59 463 |
47 107 |
47 107 |
- |
- |
- |
Scooby - Doo! |
79 962 |
46 972 |
46 972 |
80 002 |
56 847 |
56 847 |
Księżniczka |
55 000 |
43 671 |
43 671 |
57 000 |
23 454 |
23 454 |
Kubuś i Przyjaciele |
45 000 |
29 904 |
29 904 |
52 000 |
29 605 |
29 605 |
Monster High |
60 010 |
29 708 |
29 708 |
60 256 |
50 547 |
50 547 |
Świnka Peppa Magazyn |
44 985 |
28 433 |
28 433 |
- |
- |
- |
Auta |
48 000 |
25 488 |
25 488 |
52 000 |
30 759 |
30 759 |
Ben 10 Magazyn |
39 992 |
24 470 |
24 470 |
49 938 |
29 395 |
29 395 |
Magazyn MiniMini |
39 964 |
23 515 |
23 515 |
42 982 |
27 541 |
27 541 |
W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 42,09 proc.) pochwalić się mogła „Świnka Peppa Magazyn” (Media Service Zawada). Z kolei najwięcej stracił tutaj magazyn „Lego. Legends of Chima” - było to 9,97 proc.
ZKDP |
2014 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
maj |
kwiecień |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
73 000 |
57 409 |
57 409 |
75 000 |
54 199 |
54 199 |
Lego. Legends of Chima |
59 463 |
47 107 |
47 107 |
59 912 |
52 321 |
52 321 |
Scooby - Doo! |
79 962 |
46 972 |
46 972 |
79 540 |
49 779 |
49 779 |
Księżniczka |
55 000 |
43 671 |
43 671 |
55 000 |
34 508 |
34 508 |
Kubuś i Przyjaciele |
45 000 |
29 904 |
29 904 |
48 000 |
24 643 |
24 643 |
Monster High |
60 010 |
29 708 |
29 708 |
63 000 |
27 665 |
27 665 |
Świnka Peppa Magazyn |
44 985 |
28 433 |
28 433 |
42 970 |
20 010 |
20 010 |
Auta |
48 000 |
25 488 |
25 488 |
48 000 |
23 062 |
23 062 |
Ben 10 Magazyn |
39 992 |
24 470 |
24 470 |
- |
- |
- |
Magazyn MiniMini |
39 964 |
23 515 |
23 515 |
42 941 |
24 939 |
24 939 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Dane sprzedaży miesięczników dziecięcych. „Księżniczka” o 86 proc. do góry