Dania WINIARY a lá Publicis
Publicis zwycięzcą przeglądu agencji reklamowych na obsługę budżetu grupy produktów marki WINIARY
Firma Nestlé Polska wybrała agencję Publicis do obsługi budżetu reklamowego jednej z grupy produktów marki WINIARY. Celem planowanej kampanii reklamowej będzie wzmocnienie oraz odświeżenie marki produktów w kategorii dań instant. Nestlé wybrała Publicis spośród pięciu agencji biorących udział w przeglądzie ofert.
"Zazwyczaj okres wakacyjny kojarzy się z zastojem w biznesie. W naszym wypadku tak nie jest - bardzo intensywnie zdobywamy nowe, znaczące budżety reklamowe. Dziś nasze portfolio powiększyło się o jedną z grupy produktów marki WINIARY. Nastąpiło to kilka dni po tym, jak poinformowaliśmy o wygraniu przetargu na obsługę linii produktów dużej firmy cukierniczej." - powiedział Marek Gargała, Dyrektor Zarządzający Publicis Warszawa, i dodał: "Dwa kolejne budżety zdobyte przez Publicis w krótkim odstępie czasu są dla nas potwierdzeniem, że rozwój naszego działu strategicznego, który przygotował obie oferty, idzie w bardzo dobrym kierunku."
Dołącz do dyskusji: Dania WINIARY a lá Publicis