SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Danonki z łyżeczką reklamowane „na codzienne wyprawy”

Trwa kampania reklamowa wprowadzającą na rynek nowe opakowanie Danonków - z dołączoną łyżeczką. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Focus Advantage, Young & Rubicam i Mediacom.

W ramach kampanii Danonków z łyżeczką przy ich zakupie można otrzymać mapki miejsc, w których na dzieci czeka świetna zabawa. Ciekawe zdjęcia dokumentujące takie codzienne wyprawy można zgłosić do konkursu organizowanego na stronie danonki.pl. Ponadto we wrześniowe weekendy na placach zabaw i w parkach największych miast można było spotkać ekipę animatorów, zapraszających dzieci do pokonania Danonkowego toru przeszkód.

Akcja obejmuje też reklamy: w telewizji, prasie i internecie oraz materiały POS. Wszystkie działania - zaplanowane do połowy października - są adresowane zarówno do dzieci, jak i rodziców.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Focus Advantage, a przy projekcie pracują też inne firmy należące do Focus Media Group: agencja ComFitura odpowiada za działania w itnernecie, a Imagine Nation - za eventy. Spot telewizyjny przygotowała agencja Young & Rubicam, a za planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Danonki z łyżeczką reklamowane „na codzienne wyprawy”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl