DDB Warszawa będzie reklamować piwo Żywiec
Agencja DDB Warszawa wygrała przetarg na obsługę kreatywno-strategiczną piwa Żywiec (Grupa Żywiec). Poprzednie reklamy Żywca przygotowały agencje Just i PZL.
Agencja DDB Warszawa wygrała w drugim przetargu na obsługę ATL piwa Żywiec, prowadzonym wiosną br. Poprzedni przetarg, z II połowy ub.r., zakończył się bez rozstrzygnięcia (przeczytaj o tym więcej).
DDB Warszawa w finale przetargu okazała się lepsza od BBH Londyn. O zlecenie starały się również agencje Just, PZL, Publicis, Brain, Grandes Kochonos i Heart&Brain.
DDB będzie odpowiedzialna za komunikację ATL oraz wsparcie strategiczne marki Żywiec. Agencja i Grupa Żywiec nie ujawniają, na jak długo podpisały umowę ani kiedy zacznie się pierwsza kampania Żywca przygotowana przez DDB.
Poprzednią reklamę piwa Żywiec, emitowany wiosną br. spot wizerunkowy, przygotowała agencja Just (przeczytaj więcej i obejrzyj tę reklamę). Natomiast agencja PZL odpowiadała za kreację kampanii reklamującej konkurs „Pokaż język” (więcej o tej akcji).
Dołącz do dyskusji: DDB Warszawa będzie reklamować piwo Żywiec