Discovery rośnie w siłę
Discovery Networks Europe zwiększa swoją obecność na rynkach europejskich
Grupa Discovery Networks Europe ogłosiła zamiar zwiększenia swojej obecności w Europie poprzez otwarcie nowych biur oraz przeniesienie wszystkich działań związanych ze współpracą z partnerami biznesowymi, marketingiem i zarządzaniem z Londynu do biur lokalnych na terenie całej Europy.
Firma, której europejska oferta składa się 5 kanałów, w tym sztandarowy Discovery Channel, obecnie posiada biura w Monachium, Warszawie, Kopenhadze i Amsterdamie. W najbliższym czasie planuje otworzyć swoje przedstawicielstwo w Paryżu i Mediolanie.
W celu wsparcia lokalnych biur zajmujących się sprzedażą czasu reklamowego i marketingiem Discovery zatrudni dodatkowe osoby, odpowiedzialne za zarządzanie kanałem, finansami oraz promocją firmy. Zmieni to organizacje firmy, gdyż do tej pory funkcje wsparcia zarządzania, reklamy oraz finansów pełniło biuro w Londynie. Wice dyrektorzy i menadżerowie na obszar Francji, Włoch, Niemiec, Europy Środkowej i krajów skandynawskich zarządzać będą zespołami lokalnie.
"Discovery Networks rozszerza swoją działalność w Europie wykorzystując lokalne zasoby, aby móc szybciej i sprawniej reagować na potrzeby widzów, reklamodawców oraz partnerów biznesowych - mówi Arthur Bastings, wice-prezes i dyrektor generalny Discovery na obszar Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. - Inwestycja w nasze lokalne biura to dla nas strategiczna decyzja, która ma gwarantować dopasowanie telewizji do lokalnych gustów i upodobań. Dzięki niej Discovery nadal będzie zajmować czołową pozycję wśród płatnych kanałów tematycznych.
Technologiczna infrastruktura Discovery Networks charakteryzuje się największą lokalizacją w całym sektorze. W Europie firma posiada 21 nadajników, które zapewniają zasięg w 106 krajach, a programy nadawane są w 21 językach.
Ostatnio firma ogłosiła swoją ekspansję na Francję, promując tym samym Discovery Channel wśród ponad 3,2 milionów potencjalnych abonentów. W zeszłym miesiącu firma zatrudniła Sebastiena Meyssana na stanowisko wice-prezesa oraz dyrektora na obszar Francji. Meyssan pracował wcześniej dla NBC Universal, gdzie wypromował 13eme Rue, popularny francuski kanał. Wcześniej Discovery Networks zatrudniła Filippo Ubaldini na stanowisko wice-prezesa i dyrektora na obszar Włoch.
Dołącz do dyskusji: Discovery rośnie w siłę