Dla kogo budżet reklamowy Nurofen?
Drugi raz w ciągu czterech miesięcy agencja Euro RSCG jest zmuszona do bronienia części budżetu reklamowego firmy Reckitt Benckiser.
Firma ogłosiła przetarg na globalną obsługę reklamową marki leku przeciwbólowego Nurofen. Euro RSCG będzie rywalizowała o ten budżet z agencją Mother, a ostateczna decyzja ma zapaść w ciągu najbliższych kilku tygodni. W maju tego roku producent ogłosił także przetarg na budżet marki Airwick, o który Euro RSCG walczy z Bartle Bogle Hegarty (BBH).
Euro RSCG zdobyła warty około 950 milionów euro globalny budżet reklamowy Reckitt Benckiser w lipcu 2006 roku, pokonując agencje JWT i McCann Erickson. Do firmy należą również takie marki Clearasil i Vanish.
Dołącz do dyskusji: Dla kogo budżet reklamowy Nurofen?