„Do Rzeczy” promuje się jako „najmłodszy tygodnik opinii”
Na okładce tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro) pojawił się slogan „Najmłodszy tygodnik opinii”. To kolejny tytuł z segmentu, po „Polityce”, „W Sieci” i „Wprost”, wprowadzający hasło okładkowe.
Hasło „Najmłodszy tygodnik opinii” znajduje się u dołu okładki nowego wydania „Do Rzeczy”.
- Slogan będzie gościł od czasu do czasu na okładce - informuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Paweł Lisicki, redaktor naczelny „Do Rzeczy”. - Inne tygodniki starają się pokazać swoje mocne strony. My chcieliśmy pokazać, że będąc najkrócej na rynku, zdobyliśmy sobie silną pozycję i grono stałych, oddanych czytelników - opisuje.
„Do Rzeczy” zadebiutował na rynku w styczniu ub.r., dwa miesiące po starcie innego tygodnika powstałego po odejściu z „Uważam Rze” zespołu Pawła Lisickiego - „W Sieci” (zobacz, jak w ub.r. radziły sobie te tytuły).
>>> Przeglądaj wszystkie okładki „Do Rzeczy” w naszym dziale Jedynki
Od lutego br. na okładce „Polityki” znajduje się hasło „Najchętniej kupowany tygodnik opinii”, natomiast w ostatnich tygodniach „Wprost” wprowadził slogan okładkowy „Najczęściej cytowany polski tygodnik”, natomiast „W Sieci” zmieniło swój slogan z „Odważny tygodnik młodej Polski” na „Największy konserwatywny tygodnik opinii w Polsce” (przeczytaj więcej na ten temat).
W kwietniu br. średnia sprzedaż ogółem „Do Rzeczy” wynosiła 60 737 egz. (według danych ZKDP - zobacz wyniki wszystkich tygodników opinii).
Dołącz do dyskusji: „Do Rzeczy” promuje się jako „najmłodszy tygodnik opinii”