Do sprzedaż wchodzi Tymbark Gazzzowany
Grupa Maspex wprowadza na rynek Tymbark Gazzzowany, pierwszy napój gazowany w swojej ofercie. Będzie do wspierać najdłuższa w historii marki Tymbark kampania reklamowa.
Tymbark Gazzzowany jest dostępny w trzech wersjach smakowych: pomarańczowej, cytrynowej i grejfrutowej. Producent podkreśla, że napój nie zawiera konserwantów i sztucznych substancji słodzących, za to są w nim delikatnie buzujące bąbelki. Jest sprzedawany w plastikowych butelkach o pojemności 0,5 litra (sugerowana cena detaliczna: 1,99 zł) i 1,5 litra (cena: 3,99 zł). Producentem napoju jest spółka Tymbark - GMW, a dystrybutorem - MWS (obie należą do Grupy Maspex Wadowice).
Dotychczas pod marką Tymbark oferowane były soki, nektary i napoje niegazowane. Dlaczego Maspex Wadowice zdecydował się wprowadzić na rynek Tymbark Gazzzowany? - To uzupełnienie naszej oferty i możliwość zwiększenia obrotów. Uważamy, że jeśli dana marka ma silne kompetencje, to w pewnym obszarze wokół niej można z powodzeniem lokować produkty, które w naturalny sposób będą stanowić jej uzupełnienie, a jednocześnie będą umacniać jej pozycję na rynku i czynić ją atrakcyjną - uzasadnia Krzysztof Pawiński, prezes spółki. Dodaje, że wielkość polskiego rynku owocowych napojów gazowanych szacuje się na 700 mln litrów rocznie, a jego wartość - na ok. miliarda zł.
Maspex zapowiada, że Tymbark Gazzzowany zostanie wsparty najdłuższą kampanią reklamową w historii marki Tymbark. Działania będą skierowane zarówno do konsumentów indywidualnych, jak też sprzedawców. Firme nie ujawnia na razie więcej informacji o tej akcji.
Dołącz do dyskusji: Do sprzedaż wchodzi Tymbark Gazzzowany